Contact

sâmbătă, 5 mai 2012

Italia 1

Am trecut direct la Italia pentru că micul țărm sloven l-am traversat foarte repede și nu ma impresionat deloc, acesta fiind foarte aglomerat și puternic industrializat


Faleza de agrement a orașului Trieste

Fausto, un ciclist senior, m-a abordat in timp ce pedalam și a fost tare încântat când  a aflat că sunt din România spunându-mi că a fost și el cu bicicleta la noi si i-a plăcut foarte mult, în special zona de la Brașov spre nord. Ca urmare m-a întrebat dacă vreau să îmi petrec noaptea la el acasă și firește că am acceptat. Acolo, fii lui împreună cu el au pregătit o masă specific italiană, minunată. Mulțumesc familia Tumpich, vă sunt recunoscător!
Observ că aceste petice de păduri plantate sunt foarte dese aici, asta înseamnă să faci ceva util pentru omenire dar și pentru mediu
Abbazia di Pomposa, Emilia Romagna
Parcul Delta del Po
Primele cireșe mâncate anul acesta, direct de la sursă. Se întâmpla pe 27 aprilie
Această bandă laterală care se poate observa în imagine este prezentă pe majoritatea drumurilor din Italia
Oare ce-or fi căutând?
Mausoleo di Teodorico, Ravenna
Faleza orașului Pesaro și o interesantă lucrare de artă modernă
Rocca Roveresca, Senigallia
Pădure virgină
Santuario di Loreto

Am mai văzut astfel de flori, dar uscate și credeam că-s vopsite, dar acum știu...