Contact

marți, 19 iunie 2012

Franța, Coasta de Azur

 Înainte de a finaliza această postare, am fost avertizat că am atins limita de 1 Gb care este oferită gratuit și că dacă vreau să mai adaug ceva la acest blog trebuie să mă abonez pentru a-mi asigura spațiul necesar. Cum mie nu-mi place asta, am hotărât sa șterg din postările mai vechi (primele: Romania, Serbia) pentru a avea spatiul necesar pentru altele noi. Deci, vechiul să facă loc noului!
Menton
Cap dAil

Nisa


Zdreliția de colțul străzii
Nisa văzută de pe turnul de apă, după o ploaie torentială de vară






Sacre Coeur din Nisa, una din puținele biserici în care am simțit Liniștea
Monaco


Uite că mai există și creații armonioase
Așteaptă mâncare și devine din ce în ce mai nerăbdător

Așa arată o herghelie in ziua de azi, de cai putere
Adăugaţi o legendă
Portul din Monaco




Nisa la ceas de seară
Buchețele, buchețele
Saint Jean Cap Ferrat, vedere de pe terasa vilei  grecești Kerylos