Contact

duminică, 9 septembrie 2012

Călător fără stăpân

Aveți aici un articol publicat în Gazeta Sporturilor din 15 septembrie 2012

Traseul calătoriei, de la punctul roșu în jos și spre vest, la fel și turul din UK de la strâmtoare în spre vest pe coastă
   Iată și ultima postare pentru această aventură. Pentru a evita o parte din întrebările care-mi vor fi puse, mai jos vă prezint un scurt rezumat al acestei aventuri. Acest rezumat este strict pentru rezultatele fizice pentru că schimbările si efectele produse asupra mea în urma acestei aventuri, altele decât fizice nu pot fi arătate ci doar simțite.
   - plecarea a fost pe 2 aprilie, sosirea în 8 septembie, perioada 160 de zile din care 24 de zile repaos distribuite neuniform în funție de vreme si alte considerente.
   -cea mai lungă perioadă fără nici o zi de odihnă a fost  de 70 de zile de la Nice, Franța până în nordul Angliei unde am avut plăcerea să mă odihnesc câteva zile la un bun prieten.
   -cea mai mare viteză atinsă a fost de 69,7 km/h, pe o coborâre evident, în aceeași zi am făcut și cei mai mulți kilometri, adică 150, ajutat de relief și de vânt care m-a împins din spate, se întâmpla undeva în Polonia.
   -distanța totală parcursă: 13052 km
   -bugetul de la start până la sosire a fost de 1000 de euro plus încă 95 de euro cumulați din diferite donații de la oameni de bine plus alte lucruri materiale sau nemateriale care au făcut să-mi fie mai ușoară această călătorie, uneori doar un zâmbet sincer oferit de cineva îmi dădea forța necesară continuării acestui drum.

   Mulțumesc încă odată, recunoscător,  tuturor celor care m-au susținut!


  Imagini capturate în ultima dimineață a acestei călătorii, după o noapte petrecută lângă Piatra Arsă undeva la 2000 și un pic de metri altitudine în dragii noștri Bucegi.